2009-01-23

Vad händer?

Lever bloggen igen? Kommer inläggen dugga tätt? Nej, knappast. Eller? Jag vet faktiskt inte. Vi tar det som det kommer, eller hur? Som vi brukar göra.

Vad som däremot är säkert är att jag för ett tag sen läste en obegripligt tråkig blogg. Ett hån mot internet, blogg och mänskligheten som fenomen. Därför ser jag mig tvungen att börja dela med mig av funderingar här igen. Det är ju nämligen så att min blogg väger upp minst två dåliga. Det är statistiskt bevisat, av mig själv.

Så vi tar en kort resumé av vad som hänt sen sist. Jag har förlovat mig, nästan jobbat mig in i den beryktade väggen, tappat kontakten med 78% av alla jag känner, sett en spermie med bruten nacke och fällt osedvanligt många nedsättande kommentarer om dvärgar.

Ok? Bra, då kör vi!

Inga kommentarer: