2008-09-25

Tord VS UPS, 0-1

Tord - Hej, ni har ett paket till mig.
UPS - Mmmhmm.
Tord - Ja, jag var inte hemma när ni kom mitt på dan.
UPS - Mmmhmm, otur för dig.
Tord - Ni kanske kunde avisera på telefon?
UPS - Nä, vi har inte den servicen.
Tord - Ni har inte telefoner?
UPS - Tyvärr.
Tord - Ok, kan vi bestämma en tid när ni kommer.
UPS - Nä, vi har inte den servicen.
Tord - Vad?
UPS - ...
Tord - Så jag måste vara hemma hela dagen?
UPS - Ja.
Tord - Om jag inte är det då?
UPS - Då försöker vi igen dagen efter.
Tord - Om jag inte är hemma då heller?
UPS - Då får du hämta det själv. I Bromma.
Tord - I Bromma?
UPS - Mmm. Hehe.
Tord - Är det ofta ni lyckas leverera mitt på djävla dan?
UPS - Hehe. Nä.
Tord - Du tror inte ni skulle spara pengar på att ringa innan?
UPS - Nä.
Tord - Erkänn att ni gör så här bara för att djävlas med folk!
UPS - ...
Tord - Erkänn!!
UPS - Och vad ska du göra åt det? Sucker! *Klick*

5 kommentarer:

Anonym sa...

eh, är detta en sann historia Tord?
I så fall är det HEEELT sjukt!

Anonym sa...

Lycka till...

Anonym sa...

Kul att du börjat skriva igen f.ö. Tänkte dra igång med att skräckblogga om squirmande mammamagar, men jag har söpit bort lösenordet...

Och ja,det är jag som är anonym;)

Geekporr sa...

Halo?

Anonym sa...

Dax att skriva lite igen. Gott nytt år