2008-09-25

Sluta snusa update

Jag hatar allt och alla. Mitt liv är värdelöst. Ge mig snus. Nu!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ge mig också!!

Anonym sa...

ge mig också!!

Tord sa...

Vi börjar snusa igen! Kom igen, Michel! Snälla, kan vi inte det? Love har börjat. Jag vill också. Ge mig snuuuus!!!

Anonym sa...

Nej stå emot! Ni klarar det! Om du börjar snusa börjar jag röka!

Anonym sa...

Oroa dig inte T... Du har ju bara ett uppehåll:) Snus är både gott och nyttigt. Och Carro, rökning är coolt, det har Clintan sagt.

Anonym sa...

Har Love börjat igen!? Detta gör i sådana fall honom mycket mer värdelös än vad både du och jag skulle vara om vi återupptog snusandet. Varför? Jo, för att när han slutade så skröt han om att det inte alls var svårt att sluta (i stället sög han i sig två paket cigg om dagen). Du och jag har inte fuskat på det sättet.

Det värsta med snus är, att allting är uppbyggt och grundar sig på det.
Snus är;
* Inspiration
* Kreativitet
* Lycka
* Tröst
* Tidsfördriv
* Belöning
* Karisma
* Hopp